četvrtak, 10. veljače 2011.

Punjene palačinke za ljubavnika

Ljubavnik je rekao da voli štrukle pa sam mu to odlučila spremit iz naklonosti i želje da mu pokažem kako ja čujem njegove želje i šta duže ga zadržim u uvjerenju da znam kuhat. Bila sam malo potaknuta i lanjskom propalom odlukom da to bude godina tijesta (bila je ipak godina juha - prilično neuspjela, ako pitate Ivandić). Ja sam iz Dalmacije, a mi to dole nemamo pa sam morala tražit po internetu i razvaljajte tijesto metar sa metaripo pa ga srolajte pomoću stoljnaka me dosta obeshrabrilo jer nisam još naučila ni razvaljat trideset sa četrdeset i srolat pomoću kuhinjske krpe pa sam odjebala štrukle i odlučila napravit punjene palačinke.

To je bila dobra odluka jer sam zapečene punjene palačinke radila samo jedamput, nekom propalom ljubavniku,

palačinke2009


pa mi je bila ok ideja da ljubavnicima radim punjene palačinke a i tila sam mrvu izbrisat onu uspomenu.

Recept nekako nisam bila zapisala pa sam opet malo surfala i improvizirala. Na putu od ginekologa kod kojeg sam stekla dojam da bi bilo dobro smanjit količinu stresa prošla sam preko placa (ovde radim terminološku iznimku jer iako se dalmatinska tržnica zove pazar, zagrebačka se zove plac), bilo je sunce a ja sam se trudila hodat šta sporije, jer je to manje stresno, i uzela pola kile svježeg sira (10kn), vjerojatno je bio kravlji, iz neke istarske mljekare i jedno kiselo vrhnje (3,5kn) iz zagorske mljekare. Pomislila sam da bi možda bilo dobro bit konzistentan po tom pitanju, al mi se kad sam se sjetila da treba kupit i vrhnje nije dalo vraćat skroz na drugi kraj placa. Kupila sam i svježa jaja (0,70/kom) i glavu salate i pošla doma.

Ide ovako:

1. Iz frižidera izvadiš smrznuti špinat i malo psuješ jer to nisi napravila ujutro. To će izazvat neke probleme u točki #6.

2. Umisiš tijesto za palačinke (2 jaja, odoka brašna i mlijeka, malo vode, malo soli, malo muškata) i staviš to u frižider da odstoji a ti ideš radit druge stvari. Kad dođe vrime spremanja ne bude ti stres jer si dio toga već napravila, a neš ti posla.

3. Ispečeš palačinke.

4. Dok se one peku umutiš 2 jaja s vrhnjem, pola odvojiš za polijevanje a pola umiješaš u onaj svježi sir i posoliš i pomuškatiš.

5. Kad ostaneš na zadnjoj trećini smjese za palačinke upališ pećnicu na 180.

6. I dalje pekući palačinke, ako si špinat odmrznila na vrijeme staviš par režnjeva nasjeckanog češnjaka na tavicu pa onda malo na tome zapržiš špinat i malo posoliš. Ako špinat nisi odmrzla na vrijeme, prvo njega rastopiš na tavi pa pošto si lijena šporkavat (prljati) drugu tavu samo na to ubaciš češnjak pa se on ne ubije dovoljno, šta će ti ljubavnik kasnije prigovoriti.

rolanje


7. Prebrojiš palačinke i kritički sagledaš količinu sira i špinata pa procijeniš koliko ćeš mazat na svaku. Zaključiš da imaš palačinku viška pa je namažeš marmeladom i smažeš kasnije za desert i ne ponudivši je ljubavniku ili sestri.

8. Škrovadu (protvan) obmažeš maslom.

rolanje


9. Na palačinku namažeš sira, na to špinata, pa je zarolaš i metneš u škrovadu.

rolanje


10. Ako ti ostane sira, razmažeš povrh palačinki i na kraju ih preliješ smjesom iz točke #4.

rolanje


11. Pečeš 20-25min i poslužiš uz zelenu salatu prelivenu maslinovim uljem, solju i limunovim sokom.

Kad skuham nešto naizgled kompliciranije ili više fensi onda uvijek mislim da jedači misle da sam se previše potrudila u odnosu na stupanj naklonosti koji su mi oni spremni ponudit, to je jedini problem s ovim palačinkama. Inače ih je ispalo 9 i nas troje smo ih jeli dva dana - sestra izravno perunom (vilicom) iz škrovade, šta me raspizdilo jer je taj nehaj umanjio veličanstvenost jela na koju sam pretendirala. A ljubavnik nije htio jest salatu jer da mu to ne ide uz zelene biljke. Osim uz kelj, ili nešto takvog.

Nema komentara:

Objavi komentar