ponedjeljak, 30. prosinca 2013.

vino

2718 by Rusulica


dok sam čekala da se gulaš zagusti i gledala kako na grad pada plavi mrak, pila sam istarski cabernet sauvignon, na kojeg bi moja sestra nakon 4 godine učenja francuskog referirala kao na [kaberne suvinjo]. donio mi ga je goran jer ga je otvorio, ali anja i mladić ga nisu ni takli, a on sad ne smije pit. pila sam vino iz porodice tomijeve robne marke i bilo je jako jeftino i nevjerojatno dobro za tu cijenu. nije ostalo za sutrašnji tulum pa smo otišle po još. pila sam merlot erdut koji je čeli donio na tulum i kojeg smo pomalo panično slistili on, mama i ja prije nego se bilo ko drugi pojavio. pila sam još svašta, ali sam popila puno pa se ne sjećam. pila sam gruzijsko šta je matej donija (iz gruzije) i bilo je dobro, sve ko šta je pisalo na etiketi. pila sam dobru malvaziju na dostojanstvenom božićnom domjenku kod dome i jure i začudilo me kako mi je bilo dobro, jer sam mislila da mi se od bijelih vina sviđaju samo jako skupa (a crno je dobro i kad je jeftinije. to je ujedno sva moja mudrost o vinima). pila sam i didovo, ali samo gutljaj pa ispljunila.

žao mi je šta moj mladić nije bio tu da ih pije sa mnom, žao mi je šta radi ko konj i šta ne smije uopće pit vino tamo na brodu pa sam sastavila mali pregled nekih vina koje smo skupa pili (o većini ništa nisam zabilježila jer sam at the time imala pametnijeg posla).

našla sam, naime, krasnoga mladića koji uz to jako voli vina pa imam priliku s njim, kako bi neki rekli, dekantirat neke finoće kakve sam imala priliku pit samo kad su me častili anarhistički libijski nasljednici po liguriji.

mami sam rekla da mi je ovo jedinstvena prilika da pišem recenzije vina i da mi dosta dobro ide, ali ona mi je rekla da će ljudi nakon nekog vrimena primijetit da sam svakom vinu dala odlične ocjene i skužit da sam alkić. i dodala da onaj ko može pit didovo, da je taj očajnik. tu je mislila na mene. onda sam joj da zadržim malo dostjanstva prepričala da sam ispljunila.

mama je također, nakon šta je kušala plančićev pharos, komentirala da mladić pažljivije bira vina od žena, pa nećemo više o njoj. o pharosu dojam na žalost nisam zabilježila, kao ni o svetom roku, kojeg sam nakon šta mi je on suzija izbor odabrala jer se tako zvala mačka i jer su se roditelji vjenčali na svetoga roka iako sasvim slučajno, ali evo nekih koje jesam, a ubuduće ću problematici pristupat sustavno, ako on i ja poživimo zajedno, šta se nadam da oćemo.

*

vino: stina, plavac mali, barrique
vinarija: jako vino
ovo vino smo odabrali cross referensanjem mojih (ljepota etikete) i njegovih (poznavanje vina ili vinarije) favorita. čak i nerashlađeno i popito iz plastičnih čaša odlična je uverira seksu na javnom mjestu nakon kojega super sjeda golo kupanje po mjesečini.

*

vino: dingač
vinarija: dingač (kao šta imamo dramu i dramu u užem smislu)
kao da ideš ulicom pa te neko iza ugla iznenada udre ciglom kojom su se u bačvi pritiskali inćuni na soljenju.

*

vino: vrhunsko suho vino postup
vinarija: antunović
berba 2011., alkohol 15,4%
moja prva preporuka kad vam treba vino za seks.

*

vino: barolo
vinarija: prunotto
polagano razdjevičenje gorde djevice u voćnjaku.

*

vino: 2718 sati sunca u boci
vinarija: duboković
ko da piješ cvjetni parfem. mladić kaže da se kao kod svih naših vina osjeća miris i okus drva, ali ja ga nisam osjetila; imala sam dojam da je profinjeno i zato ne bi posumnjala da je balkansko.
odlična etiketa i odlično vino za veoma dugu predigru.

*

vino: dingač
vinarija: matuško
alkohol 14,5%
kao da si očekivao da će te odvest u vinograd ili u podrume, ali su ti umisto toga zavezali oči i poveli te u višnjik di ti 5 golih djevica (ne ih pomiješati s gordim djevicama) utrljava višnje iz rakije u nepca.
7 deci je uvik malo za dvoje, pogotovo ako sam ja jedna od njih.


. by Rusulica
još jedno o kojem ništa nisam zabilježila; morat ćemo konzultirat njegovu zajebanu aplikaciju iz koje sumnjam da će se dat izvuć informacija solidna poput ovih iz mojih opisa.

Nema komentara:

Objavi komentar